پرتال مشتریان ایده
RSS Feed
اخبار
Sep
14

در جهت بهره برداری بهینه از ظرفیتهای تدارک دیده شده، در پاسخگویی به تماس های پشتیبانی ایده، سامانه تلفنی شناسه پشتیبانی راه اندازی شد.

جهت ارایه خدمات سازمان یافته تر به مشتریانی که با ملاحظه قواعد رسمی کسب و کار و رعایت رفتار حرفه ای به تداوم دریافت خدمات پشتیبانی اهتمام می ورزند از این پس مرکز تماس پشتیبانی و استقرار ایده با هدایت تماس ها از طریق دریافت شناسه پشتیبانی، به صورت هدفمندتر عمل خواهد نمود.

هدف از این اقدامات حمایت و تکریم مشتریان، جهت تسریع در پاسخگویی و بهبود نحوه خدمت رسانی می باشد تا :

  • مشتریان دارای پشتیبانی بتوانند با اولویت بالا و مستقیما به واحد مربوطه متصل و از خدمات پشتیبانی استفاده فرمایند.
  • و مشتریانی که پیش تر موفق به تمدید خدمات پشتیبانی خود نگردیده اند، جهت راهنمایی و تمدید خدمات به واحد مرتبط متصل خواهند شد

مشتریان محترم می توانند از طریق مراجعه به سامانه تیکتینگ ( منوی سازمان من ) و یا تماس با شرکت نسبت به اطلاع از شناسه پشتیبانی یکتای خود اقدام فرمایند.

نوشته شناسه یکتای پشتیبانی اولین بار در مجله تخصصی آموزش و توسعه منابع انسانی. پدیدار شد.


نظرات (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات: