پرتال مشتریان ایده
RSS Feed
اخبار
Feb
15

بخش بازاریابی به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانک­ها و موسسات اقتصادی، با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیازهای جامعه و مشتریان، موجب به ­روز رسانی و ارتقا بهره­ وری بخش­های دیگر و در نهایت یک موسسه مالی می­ شود. پس تعامل و ارتباط بین بخش بازاریابی با سایر بخش­های یک موسسه مالی تعیین کننده و بسیار مهم است.

هدف بازاریابی خدمات بانکی ، کسب سهم بیشتر از بازار، تجهیز منابع و به ویژه افزایش درآمدهای غیر مشاع است. افزایش سهمی که با کمترین میزان هزینه محقق شود! اما چگونه؟!

برای آگاهی بیشتر از این موضوع به تولید محتوای بازاریابی خدمات بانکی در قالب یک دوره آموزشی پرداخته ایم و آماده برگزاری برای کارکنان بانک های سراسر کشور هستیم :

مشاهده بخشی از دوره :

 

عناوین دوره آموزشی بازاریابی خدمات بانکی :

  • کلیات بازاریابی در بانکها
  • شناسایی جایگاه رقابتی در بانکداری
  • شناسایی مشتریان و تقسیم بازار هدف
  • انتخاب استراتژی بازاریابی موثر در ارتقا کیفیت خدمات
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • چگونگی تحلیل و شناسایی مشتریان ناراضی
  • باشگاه مشتریان
  • شناخت مزیت های رقابتی از طریق تحلیل نقاط قوت و ضعف رقبا
  • چگونگی معرفی خدمات نوین
  • تبلیغات موثر بر بازاریابی
  • بانکداری اسلامی
  • طراحی ظاهر و فضای داخلی شعب

محتوای این دوره به صورت فیلم و موشن گرافیکی می باشد.

مدت زمان معادل : ۸ ساعت دوره حضوری

آزمون : دارد

برگزار کننده : شرکت ایده

جهت برگزاری دوره از طریق لینک زیر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

نوشته بازاریابی خدمات بانکی اولین بار در مجله تخصصی آموزش و توسعه منابع انسانی. پدیدار شد.


نظرات (0)
ارسال یک نظر جدید
 
 
نام کامل:
ایمیل:
نظرات: